joi, 31 ianuarie 2008

cu prietenie, alina


De vreo saptamana ( sau poate doua ) m-a cuprins un sentiment frumos... m-am apucat sa imi caut vechii prieteni.. oameni alaturi de care am ras, am plans, am tipat, m-am distrat si pe care am putut conta.. care au fost tot timpul gata sa ma sustina.. oameni cu care.. imi pare rau ca am racit relatiile.. asa ca julie aka diva aka eu s-a apucat sa scrie scrisori.. sa dea telefoane.. sa inceapa conversatii interminabile pe mess.. intr-un cuvant a apucat-o o usoara nostalgie cu privire la trecut..
Dragilor.. cred ca nu stiti ce frumos e sa scrieti o scrisoare.. mi-e rusine ca nu am mai facut lucrul asta din 2003.. atunci corespondam prin scrisori cu niste prieteni din Maramures, Bucuresti.. era frumos asa.. deci.. m-am apucat sa scriu scrisori.. recunosc am facut lucrul asta din cauza ca persoanele carora le-am scris ( cu care nu am mai vorbit de 5 ani) nu aveau adrese de mail pe vremea aia.. daca aveam mailul lor probabil ca nu ma mai oboseam sa scriu scrisori sa cumpar plicuri.. timbre.. sa ma duc la posta.. in fine, imi pare bine ca am facut-o.. m-a trimis cu gandul la frumusetile trecutului..


P.S. Saptamana trecuta a fost Balul Bobocilor.. am fost o diva :x


__________________________________________________________________________________

piesa zilei :

Ellie Henderson - No ordinary girl


5 comentarii:

Annie spunea...

si melodia asta imi place:D
pt. postul de mai sus, care esti tu? satena sau bruneta?:)

Ana St. spunea...

si yo ma gandesc unori la prietenii din trecut...cu care ma simteam asa de bine :D

Ana St. spunea...

dam am vazut filmuletzul...trist...si cand te gandesti la indiferenta oamenilor,la faptul ca intr-un om ca asta sta ascunsa sclipirea genialitatii...trist intr-adevar :((

Ana St. spunea...

cum se uita tipul...l-ai ametit :))

juLie spunea...

@Annie : diva satena :>

@Pocket Thought : eram o diva :))