marți, 24 martie 2009

:)

Hello, dragilor!
Imi pare bine sa va gasesc aici si sper ca sunteti la fel cum va stiu; voiosi, curajosi si creativi.

Cautam zilele trecute prin niste cursuri din semestru trecut si mi-am gasit “New year’s resolution”. A fost ceva neprevazut asa ca am inceput sa imi recitesc lista. Printre dorintele din fiecare am : “Vreau sa economisesc bani”, “Vreau sa merg intr-o calatorie si sa descopar locuri noi”, “Vreau sa invat mai mult si sa iau note mari” ; am gasit in josul paginii si dorintele idealiste pe care imi propusesem sa le indeplinesc anul asta.
Printre cele multe enumerate se regaseau si cateva pe care am reusit deja sa le fac sa devina realitate. Asadar, le-am scos din starea de dorinta pe urmatoarele: “Vreau sa ii ajut pe altii benevol”, “Vreau sa invat lucruri noi” si “Vreau sa fiu si mai independenta”.
Cu privire la ajutorul pe care m-am hotarat sa il dau altora va pot spune mai multe. La propunerea unor colegi de facultate am acceptat sa fac parte dintr-o organizatie de tineret care incearca sa se dezvolte in Bucuresti, BYPteam.
BYPteam este o echipa de tineri cu vise, cu idei si dorinte pe care vor sa le faca realitate. Deoarece consider ca sunt o persoana ce are dorinte si vise de indeplinit pot spune sus si tare “I’m a Better ME Everyday”. Am multa energie si vreau sa fac numeroase lucruri asa ca de ceva vreme sunt din nou voluntar. Un voluntar incepator, de data asta, dar un voluntar care va realiza ceva si care va ajunge acolo unde isi doreste.
Daca consideri ca esti la fel ca noi, ca vrei sa schimbi ceva, ca vrei sa indeplinesti vise, ale tale si ale celorlalti, vino alaturi de echipa BYP. Pot sa te asigur ca te vei distra alaturi de noi si ca nu o sa regreti peste ani. Ai curajul sa fii “A Better YOUth Everyday” !
Kiss,
Julie

Niciun comentariu: