joi, 7 februarie 2008

_

te-am crezut cand ziceai : "I'll be there for you these five words I swear to you"
acum am inteles..
ce vrajeala...sa-mi bag picioarele..
.'Te fut in gura, esti doar un copil prost' (veritasaga - nu meriti)


te vazusi si tu putin mai sus si gata vi ai pi domle.. ai facut cacatu praf..


imi pare rau ca ti-am acordat o farama din timpul meu..
imi pare rau pentru toate cate ti-am zis..
imi pare rau ca am avut incredere in tine..
poti sa imi zici "la revedere" acum.. numai e ce-a fost..


noroc si tie


Totusi.. cica sa nu regreti ceva ce odata te-a facut sa zambesti..
iti multumesc pentru asta.. pentru ca m-ai facut sa zambesc atunci..
pentru ca ti-ai pierdut din timpul tau pretios alaturi de mine..
pentru ca mi-ai povestit toate cate ti se intampla.. si pentru ca
m-ai parasit.. Da.. m-ai parasit.. acum numai esti aici.. si eu credeam
ca vei fi pentru totdeauna.. inca te iubesc

______________________________________________________________

piesa zilei:

Jim Croce - Time in a bottle


3 comentarii:

EsiX spunea...

Ciudat sentiment, nu? :)

hybrid4u spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=25AsfkriHQc&eurl=http://hybrid4u.blogspot.com/
julie mea... pt o diva ca tine.
da?
don't worry.
i kill her.

juLie spunea...

^:)^ multsumesc tanti hibry :x