luni, 26 noiembrie 2007

interviu cu mine

Acum ceva vreme am primit o leapsa de la pilu si, cum am fost ocupata pana peste urechi, nu am avut timp sa intru pe aici si sa mai scriu un post..doua..trei..:P

1. oamenii de care imi pasa cel mai mult: sunt oamenii importanti din viata mea.. sunt parintii mei.. fratele.. bunicii.. si cei pe care ii consider prieteni.

2. sunt mandra de mine pentru ca: reusesc atunci cand imi propun ceva.. si pentru ca nu regret mai nimic din tot ce am facut.

3. oamenii pe care ii admir: sunt oamenii care au reusit sa ma impresioneze cu faptele, cu vorbele lor pline de intelesuri, oamenii care au reusit ceva, oamenii care nu dezamagesc, oamenii care iubesc, oamenii care recunosc, oamenii care simt, oamenii care sunt oameni.

4. imi place mult sa: stau vara, noaptea, pe plaja si sa inghet de frig alaturi de lume care merita; ma uit la desene; sa ma duc duminica la prajitura la Supermarket (nu e cantina >:P ); sa ma uit la 'Sweet November'; sa rad; sa pierd vremea aiurea.

5. imi doresc ca: visurile sa devina realitate.

6. unul dintre cele mai bune lucruri facute de mine: este ceva ce tine de arta populara.. sunt mandra ca pot sa fac ceva atat de bine :">

7. mi-ar placea sa devin: musafir..:x..

8. imi propun sa: traiesc cum imi place; reusesc; fiu independenta; iubesc.

9. prefer sa: stau si sa dorm duminica dimineata ..:x

10. stiu ca pot sa: fac multe lucruri.. si ea stie :x

Dau mai departe: RaPeRbOy si echilibra :x

4 comentarii:

OG spunea...

ba e cantina xD

juLie spunea...

nu e cantina.. e cofetarie.. :x

Anonim spunea...

vin si eu daca plateste og :x

juLie spunea...

eu platesc... m-am oferit sa ii cumpar si un suc... numai sa mearga... :x