miercuri, 28 noiembrie 2007

post mandru

Julie, adica eu, e foarte mandra de ea azi.. ar trebui sa completez postul "interviu cu mine" si sa adaug la "sunt mandra de mine pentru ca" .. pentru ca am luat un ZECE la matematica.. a fost nevoie doar de ceva inteligent spus atunci cand trebuie.. si .. si.. zecele e al meu.. :x.. am reusit.. sunt mandra de mine ca am reusit.. :).. crestea inima in mine cand o vedeam pe profa cum imi trece zece.. :x

(in caz ca citesti tu, adica ovi.. sa stii ca nu despre mine e vorba.. tu vei vorbi cu mine in continuare.. caci nu eu am luat zecele ala.. da?.. ;;).. )

15 comentarii:

Anonim spunea...

praf! : x

al tau mai da prajitura aia, sau ma duc la suc la plic cu blegu meo? : x

Anonim spunea...

hmm, probabil trebuia sa te felicit... las pe data viitoare 8->

juLie spunea...

fata... eu dau prajitura.. i-am promis ca il duc la cofetarie.. si ca ii cumpar si suc.. numai sa mearga.. :X

Anonim spunea...

nu mai vorbesc cu tine!

juLie spunea...

:-<.. damn...

juLie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
juLie spunea...

mi-am uitat.. trebuia sa scriu acolo in paranteza..

(in caz ca cititi voi.. adica ovi, rap, cata.. .. sa stii ca nu despre mine e vorba.. veti vorbi cu mine in continuare.. caci nu eu am luat zecele ala.. da?.. ;;).. )

xand3r spunea...

/ignore julie :|

Anonim spunea...

/block julie (cunoscatorii stie)
wreau prajitura la domiciliu. dau /unblock cand o aduci xD

juLie spunea...

:-@

astept sa fiu lesinata..:>

;))

juLie spunea...

p.s. prajitura ti-o cumpar ca sa o mananci la supermarket.. doar acolo... acasa nu iti iau nicio praji..>:P

hybrid4u spunea...

dudette... leave the cookie alone... mituiesti copiii cu prajiturele? come to the dark side... i'll teach u math? urat dom'le.

Anonim spunea...

tot eu sunt jmechera!

juLie spunea...

bun asa "come to the dark side.. i'll teach u Math".. :x ;))

juLie spunea...

echilibro vezi ca si eu sunt jmechera.. clar?...sau de fapt nu.. nu vreau sa fiu jmechera.. vreau sa fiu eu :x