marți, 18 septembrie 2007

fluturi, fluturasi, fluturei...


Daca cineva a ascultat piesa postata mai jos o sa creada ca am ceva cu fluturii.. ei bine.. chiar am ceva cu fluturii in ultima perioada.. (btw acum am in par o agrafa frumoasa, dragalasa si adorabila, cu un fluturas la fel de dragalas si adorabil)
Tot ce mai pot sa spun e ca "you give me butterflies" .. deci imi place propozitia asta le nebunie.. :X.. daca va zic ca am editat o poza si am pus fluturasi in ea si am mai si scris propozitia magica o s ziceti ca am innebunit.. so.. nu v zic lucru asta.. :-"
Cred ca m-a apucat nostalgia de toamna.. stii.. chestia aia cu "toamna se numara bobocii" .. aa.. ca tot veni vorba de boboci.. :-S.. eu nu am vazut nici un boboc la mine in liceu.. 8-|.. stiu ca e plin de clase de a noua.. dar.. eu nu am vazut pe nimeni.. si, totusi, ca sa fiu cinstita e ca nici nu am stat asa concentrata la festivitatea mareata de deschidere.. in primu rand nu m-am intalnit decat cu patru colege.. restu clasei nu pot sa imi dau seama unde era ca, mai tarziu, eru toti.. misunau pe acolo.. asa ziceam ca nu prea am stat la festivitatea de deschidere.. adica.. adica da.. m-am intalnit cu niste prieteni.. si am stat asa mai la departare.. pe un trunchi d'ala de copac, mai la umbra si am ras de toti aia care stateau sa ii bata soarele in cap doar ca sa asculte aceleasi bazaconii spuse in fiecare an..
In fine.. frumos la scoala..

2 comentarii:

Anonim spunea...

nici yo n-am gasit bobocii...adevaru e ca nici nu am prea stat pe la scoala :-"

juLie spunea...

8-|..eu i-am gasit acum..no comm.