luni, 17 septembrie 2007

poti fi marea pentru mine?

Deja ma seaca treaba asta.. toata lumea vorbeste de minunatul event.. wow.. a inceput scoala.. haha.. parca nu a mai inceput niciodata asa mare tamtam se face.. bravo ei ca a inceput sa fie sanatoasa si sa inceapa si la anu.. de fapt, daca stau sa ma gandesc.. la anu nu o s mai inceapa pentru mine.. a fost ultima mea prima zi de licean..:-< style="font-family: times new roman;">.. parca ieri eram si eu boboaca si nu cunosteam decat cateva persoane in tot liceu ala.. si dansam pe la bal..8-> imi vine sa rad acu cand ma gandesc.. anu asta ma hotarasem sa numai particip la organizarea balului.. dar nu cred ca o sa pot sta deoparte.. mai ales ca acum e responsabilitatea noastra ca noi "suntem mari domle" si ca sa il citez pe domnul director "voi reprezentati liceul anul asta.. de voi depinde cum va fi privit liceul nostru la sfarsit de an.. asa ca invatati, straduiti-va si luati note cat mai mari la bac" .. trebuie sa recunosc ca m-a facut sa ma simt bine sa aud "voi reprezentati liceul" a fost ceva de genu.. :-? "avem incredere in voi.. stim ca veti reusi"..
M-am simtit bine.:)


Si acum poate va intrebati de ce postul asta are un astfel de titlu din moment ce vorbesc despre scoala.. ei bine.. initial voiam sa scriu altceva.. dar am fost prinsa si eu de valu asta "incepe scoala" .. Asa.. voiam sa zic ca tocmai ce vorbeam cu TzuTzy pe minunatul si mirobolantul mess.. si ne aduseram noi aminte ce frumos a fost la amre.. si ca vrem sa mergem..

Deci VREAU LA MARE !

:-<

"Trebuie sa ajung pe-o terasa la mare..Sa pierd vremea pe plaja.."

:-<

Niciun comentariu: