joi, 27 septembrie 2007

post nostalgic

O sa incep zicand ca deja imi este dor de tine.. >:D<.. de ce oare a trebuit sa pleci la Bucuresti si sa ma lasi pe mine aici inca un an.. sa ma lupt cu toate singura?.. De ce?.. Sper ca nu o sa uiti ca te iubesc si ca iti simt lipsa si ca te vreau pe mess macar sa imi spui povesti si eu sa rad.. si tu sa razi.. si sa imi zici "blondo".. si eu sa iti zic printre hohote de ras "esti cu capu' ".. :-<.. si macar in weekend-uri sa vii inapoi in 'nimicul care ruleaza' si sa ne plimbam cu rolele si sa radem si sa fim "cu capu' ".. si sa ne cumparam de mancare.. pufuleti.. si de baut.. suc d'ala care nu e bun decat jumate.. ca apoi e prea dulce.. si apoi o sa treaca greu tot anu asta scolar.. si o sa treaca totusi repede.. si eu o sa dau bacu'.. si apoi o sa intru la facultate si o sa vin in Bucuresti dupa tine.. pentru ca 'iarba rea nu piere'.. >:).. si apoi o sa mergem la mare si o sa fie la fel de frumos.. si o sa fie al patrulea an in care mergem la mare impreuna.. si numai il luam pe Estefan cu noi.. pentru ca era stresant.. si totusi fara el parca numai era aceeasi distractie.. si totusi anul trecut era altfel.. si noi eram tot "cu capu' ".. si eu eram tot o adorabila si jumatate.. si la anul o sa fie iar altfel.. si lumea iar o sa se schimbe.. si noi o sa fim altfel.. dar.. la fel cum eram la inceput.. (eu o sa fiu in continuare o adorabila si jumatate .. daca nu chiar doua)

Te iubesc ! :*

3 comentarii:

Anonim spunea...

Lumea s-a schimbat .
Tu te-ai schimbat.
El s-a schimbat .

Da' dragostea dintre voi nu se schimba niciodata .

Anonim spunea...

Cand iti faci timp , sa raspunzi si la leapsa meaa .. :D

juLie spunea...

course ;;)