sâmbătă, 22 septembrie 2007

= prostie ?

M-am decis sa mai scriu si eu un post.. ei bine.. voi vorbi despre mirobolantele vanzatoare de la mine din oras.. bah fratilor.. parca patronii aia le selecteaza.. cu cat mai proaste cu atat mai bine.. sau.. nu stiu ce sa mai zic.. cert e ca aici.. in mirobolantul meu oras natal.. numarul vanzatoarelor proaste creste cu repeziciune.. e dureros.. pot sa spun ca am renuntat la magazinul de vis-a-vis.. magazin care era cel mai aproape.. si am renuntat din cauza tufelor de vanzatoare care nu stiu sa deosebeasca niste biscuiti de niste napolitane si tot asa.. cum as putea eu sa ma mai duc sa cumpar de acolo ceva cand ele nici nu stiu ce au in magazin?.. :-/.. pe langa asta nu cunosc marcile.. firmele.. sau cum vreti sa le ziceti.. cer biscuiti merlin.. raspunsu.. "nu mai avem".. si asta dupa ce se uita ca vacile in vitrina aia.. poate era unu ascuns.. x(.. apoi se gaseste(era doar una din ele) sa imi zica "dar avem ulpio".. ei bine.. ma gandesc.. fac o concesie.. ca eu aveam pofta de merlin.. si zic.. "ok.. vreau cu vanilie".. poi acu sa vedeti.. ca nu ii gasea nici pe aia ulpio.. :|.. femeie ..wtf.. dupa ce bajbaie 5 minute prin vitrina aia .. ca nu intelegea care sunt ulpio.. (imi dadea din aia cu crema.. cum mancan cand eram mici.. ).. imi ies din fire si tip "aia cu albastru!" .. si ce credeti?.. :)).. acu imi vine mie sa rad.. dar atunci.. x(.. mda.. nu aveau cu vanilie.. deja a doua concesie.. nu a mai contat ca sunt cu vanilie sau cacao.. i-am platit si am plecat.. x(..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Las' ca-ti deschizi tu magazin si angajezi vanzatori numa' bloggeri.
Si pe mine ma pui manager . ;)

juLie spunea...

:> course pentru andutsu orice :>