marți, 18 septembrie 2007

vreme grea se anunta

Nici nu am inceput bine scoala ca deja toti profesorii incep sa ne asedieze cu intrebari despre.. despre.. ei bine.. da.. despre bac.. :|
WTF.. Toti sunt foarte nerabdatori sa stie ce materii ne-am ales sa dam la bac.. ce faclutati avem pe lista.. etc. Si noi.. saracii copii nici nu ne-am gandit ce limba straina dam oral.. 8-|.. in fine.. totul devine fooooarte serios.. si marturisesc ca eu eram oarecum 90% sigura ce o sa dau la bac.. dar acea proportie de 10% ma nenoroceste.. :-s.. pentru ca.. tocmai ce aflai o minunata veste.. prin octombrie.. noiembrie.. trebuie sa completam nu stiu ce fise in care tre sa specificam ce materii ne-am ales pentru bac.. materii care nu le mai poti schimba.. gata.. s-a terminat.. numai e ca intr-a opta cand puteai sa dai teza la geografie si sa te razgandesti si sa dai examenul la istorie.. numai merge, domnule.. s-au gandit ei mult.. daca stau bine sa ma gandesc lumea asta se gandeste de la an la an.. 8-|
Si acum ce ma fac?.. nenorocita fizica si biologie.. nu stiu ce sa aleg..x(.. si lucru asta ma fce sa urlu de nervi.. lasa-ma, domnule, cu fisele tale.. eu vreau sa ma hotarasc mai incolo..adica sa mai am timp de gandire..
Mda..:|.. complicata treaba.. asta ca sa numai zic ca a inceput febra manualelor..
Un an scolar minunat va doresc.. si.. bafta la bac :)

8 comentarii:

Anonim spunea...

Sa ai parte la bac de pierderi grave de memorie si profesori cat mai exigenti .

Si eu dau bacu' .
Sunt un om trist. Mai am putin si ma impusc .

Anonim spunea...

Treaba mai grava e ca nu realizez ca dau bacu.
Da' incerc sa ma trezesc la realitate si sa pun mana sa invat .

Elena Maria spunea...

bafta la bac...incearca sa nu te mai stresezi

Anonim spunea...

Toata lumea se streseaza .
Eu pas important in viata unui amarat de adolescent care de abia a facut oribila varsta de 18 ani .

juLie spunea...

nu nu...eu nu ma stresez..:>:>hoho..stiu ca pot..:-s
:))...chiar pot..:D

juLie spunea...

p.s. acum scriu la mate..:X..e un vis..:X

Anonim spunea...

las` ca scapam noi si de bac

Anonim spunea...

stii... e o mare prostie aia cu completatul fiselor. o sa vezi ca o sa completezi asa ceva de vreo 3 ori [si de fiecare data va fi "ultima data"], asa ca stai calma, nu-ti ia nimeni gatul daca nu mai vrei sa dai la fizica [bleah, cum poti sa inveti asa ceva??]
anyway... multa bafta la bac, si tie si lui andu, si lui raperboy, si care mai sunteti :D
p.s. daca inveti in ultima saptamana o sa fie informatia mai proaspata in minte :-"