vineri, 19 octombrie 2007

e frumos


A venit toamna in oras.. pana acum nu am avut decat un sentiment trist si gri.. azi parca totul era vesel si colorat.. am fost in parc si parca toata culoarea a intrat in sufletul meu.. era asa frumos.. erau multe frunze si multa lume si agitatie.. si eu si rox eram cu gura pana la urechi si sufletul radea in noi.. si ne facuram multe poze.. si tot parcul se uita la noi si noi eram vesele si ne parea bine ca suntem vesele.. si apoi ne apuca nostalgia si ne gandiram ca la anul nu o sa ne mai plimbam prin parc si ca o sa fim plecate si toamna va veni iar in oras si noi nu o sa mai fim aici sa ne bucuram de ea.. si vor fi altele ca noi.. dar toamna va fi mereu la fel.. galben-rosiatica.. :x..
Chiar daca mereu ma deprima inceputul toamnei.. pentru ca inseamna ca vara a plecat si o sa mai vina tocmai fix peste un an.. octombrie mereu e frumos.. si parca orasul e in sarbatoare.. si ador sa merg pe aleile parcului si sa simt cum frunzele fosnesc si cum sunt luate de vant.. :x.. si la fel de mult imi place zapada asta de culoare galben-aramie.. :x..

Imi place sfarsitul de octombrie ..

7 comentarii:

Anonim spunea...

:) really nice... la mine e invers sentimentul.. dar oricum.. nice! :)

juLie spunea...

:).. era frumos azi// 8->

EsiX spunea...

Toamna e chiar frumoasa dar e si putin trista... Oricum simpatic articol si imi pare rau ca nu poti veni la meeting in Craiova ;)

juLie spunea...

huooa huuuooaaa

>:P

va urasc bua pe voi acestia si pe intalnirile voastre la care eu nu pot sa vin..huuuoooaaa

>:P

juLie spunea...

da.. e frumos toamna..:x

Elena Maria spunea...

Ai promis ca imi trimiti si mie niste frunzulite :-<
Ador anotimpu' asta,si sentimentu' pe care mi-l provoaca :x

juLie spunea...

oki oki.. pt domnisoara eQuilibru orice..;;)

:>