joi, 4 octombrie 2007

inca una.. :P..

eQuilibru spunea :
Fiecare va face 3 afirmatii despre sine: 3 adevarate si una falsa ... iar cel care primeste leapsa va trebui a o identifice pe cea falsa si la randul lui sa posteze alte 4 afirmatii. Cu cat propozitia falsa va fi mai greu de identificat, cu atat jocul va fi mai interesant.
Poate reusim sa ne cunoastem cat de cat preferintele,caracteru',sau orice altceva...Sau poate nu?
(Cei care primesc leapsa vor primi si raspunsul pentru a afla daca au ghicit care era afirmatia falsa)
Raspuns: Cred ca este fals faptul ca iti place sa joci sah. :D

Iar afirmatiile mele sunt:
1. imi plac pisicile
2. imi place prigatul de visine
3. nu am iubit cu adevarat niciodata
4. vreau sa plec la mare acum

Dau mai departe catre pilu si hybrid .

3 comentarii:

Elena Maria spunea...

nup,gresit :x
a2a era falsa :)

Anonim spunea...

Bineinteles , iubeste galben .
Ca orice om normal .

Esti de a mea.. lasa-i pe ceilalti in pace .

Anonim spunea...

poate n-a mai ajuns de mult leapsa la tine :))