joi, 25 octombrie 2007

mai aproape


Zilele trecute ziceam ca mi-e dor de productiile Disney.. adevarul e ca sunt niste desene tare frumoase.. si merita revizualizate.. asa ca azi mi-am facut timp si m-am uitat la Aladdin.. 8->.. ce frumos..
Iar scena aia in care el vine imbracat in print.. (nu pe un cal alb..) pe covorul magic si o ia pe Jasmine din blaconul ei.. si o plimba deasupra tuturor si ii arata lumea adevarata.. lume care pentru ea era ceva total nou.. este ceva minunat.. 8->.. te duce cu gandul la Romeo & Julie(tte).. cand vine Romeo la balconul Julie(tte)i si totul e emotionant si ei sunt stangaci in miscari ( la inceput) ;))
Asa se iubeau si copiii astia, Aladdin si Jasmine, si e asa frumos sa te uiti la ei.. 8->.. parca iti trezesc sentimente d'alea frumoase.. :x..

Eu sunt fericita.. ma simt copil.. :x..

Niciun comentariu: