luni, 15 octombrie 2007

hai sa filosofam..

Tocmai ce am avut filosofie.. si cica saptamana viitoare urmeaza o lucrare.. asa.. pentru prima nota.. lucrare in care eu trebuie sa filosofez despre "om.. ce e omul"..
Pot sa afirm ca imi place afirmatia lui Blaise Pascal "omule este o trestie cugetatoare" ..e destul de simplu de interpretat.
Afirmatia lui Jean-Paul Sartre "omul devine, nu este" e destul de profunda.. si as putea abera mult si bine.. aducand argumente atat pro, cat si contra..

Astept argumentele voastre.. inca o teme de gandire pe ziua de azi.

Inchei postul cu Socrate "cunoaste-te pe tine insuti"

10 comentarii:

hybrid4u spunea...

omul traieste ca sa moara.
omul e un fluture. incanta. da culoare. si piere dupa ce te lasa sa-l privesti cum fuge spre soare...

juLie spunea...

aristotel- "omul este o fiinta sociala"

Anonim spunea...

De acord cu hybrid4u. Omu traieste ca sa moara. Unii mor mai devreme, altii mai tarziu. Probabil fiecare avem rostu`nostru pe pamant....Ramane de vazut :)

Elena Maria spunea...

au,daca ma lasi sa filozofez p'aici,adorame Dnk,ca cica vorbesc eu mult :))
oricum,omul deja a ajuns un animal,nu mai e ce a fost :)
oameni cu adevarat sunt raritati...

juLie spunea...

deci.. omul este..?.. sau devine?... :-/

Elena Maria spunea...

devine

Anonim spunea...

se naste om.. devine animal..

chouchou spunea...

...si eu am de realizat un eseu cu aceeasi tema ;)azi am vazut din intamplare"Bebelusul este o salbaticiune cu potential divin"...iar "omul" -devine...

EsiX spunea...

omul este efemer si se concentreaza foarte mult pe negativ, de aceea "omul devine, nu este" are la baza foarte multe esecuri si putine realizari.. ceva de genu ma impiedic de n ori ca sa reusesc sa merg drept pe o strada.. oricum si mie imi place acea afirmatie ca nu suntem ceea ce credem ca vom fi ci devenim ceea ce vrem sa devenim

Anonim spunea...

am si eu un eseu despre omul pus in opoyitie cu animalau da ti o idee va rog