miercuri, 10 octombrie 2007

specimen :|

YM cea mai rapida cale de a gasi multe multe tipuri de specimene. De exemplu.. ma uit in seara asta prin lista de mess si ce vad?.. :)).. =)).. un nenea cica avea stts "care vine la S.I.A.B.?..in bucuresti?".. :|.. WTF.. poate era un S.I.A.B. la Constanta.. :>.. ce zici andu?.. :>..

julie: S.I.A.B.
julie: Salonul International Auto Bucuresti
julie: :))
julie: deci..
julie: ce rost mai are
julie: "in bucuresti?"
julie: :))
julie: =))
oarecare: dapai ca sa nu mai scriu tot :P
julie: pai deja
julie: S.I.A.B.
julie: contine
julie: bucuresti
julie: :))
oarecare: stiu
oarecare: da sunt care nu stiu cu ce se mananca :P
oarecare: si deaia am scris

:|.. imediat schimba statusul.. "care vrea sa vina la Salonul International Auto Bucuresti?" .. deci nici el nu stia prea clar cu se mananca.. stia doar ca sunt gagici si masini.. si poti face poze si te poti da 'stecher' "hoho.. ba.. eu am fost la siab.. e aiurea daca nu te duci.. adica.. e ca si cand faci umbra pamantului degeaba.. sa vii pe la mine sa iti arat pozele ca le am pe calculator.. de fapt.. am si pe telefon cateva.. ca am facut multe.. stii.. acolo trebuie sa faci poze.. fanii te asalteaza.. sa vezi cum trag gagicile de tine.. obosesti de la atatea poze.. "

doh.. :-B.. 8-}..

[p.s. nu am facut printurile de lene.. ramane sa ma credeti pe cuvant]

3 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar e specimen.

Si daca era la Constanta , tziam zis era fotomodel pe acolo si putea lumea sa pozeze cu tine pe ultimul model de Dacie 1310 cu portbagaj deasupra.

Anonim spunea...

nu cred ca e singuru care e mai "prost" sunt multe persoane care nu stie ce e aia si daca i explici. Frumos blog ai. Bye

juLie spunea...

multi habarnisti pe lumea asta..