marți, 2 octombrie 2007

i'm so childish

Uite ca raspund la leapsa primita de la serj ..

Pai.. sa incep cu inceputul.. Eu cand eram mica voiam sa ma fac.. nu voiam sa ma fac nimic.. :|.. serios.. stiu ca toata lumea imi punea intrebarea cu patima.. si toti ramaneau socati ca eu nu vreau sa ma fac nimic.. 8-|.. ei bine, dupa ce auzeau minunatul raspuns "nimic/ :-?? " toti incepeau "fetitele vor sa se faca doctorite, profesoare.. cum sa nu vrei sa te faci nimic?.. haide.. zi.. ce ti-ar placea?".. atunci totul devenea stresant si imi venea sa strig "oameni buni lasati-ma.. vad eu cand oi fi cu adevarat mare ce ma fac.. pana atunci .. gata! " (nu stiu daca voi fi mare vreodata.. :">.. poate doar o mica mare.. )
Si situatia nu s-a schimbat prea repede.. niciodata nu am stiut ce as vrea sa ma fac.. pana prin clasa a8a.. cand spuneam ca vreau sa ma fac.. musafir.. 8->.. de ce?.. cum adica de ce?.. simplu.. pentru ca nu iti trebuie decat niste prieteni/cunostinte/amici/rude si atat :x.. si te duci la ei.. si iti da sa mananci.. si sa bei.. si totul moca.. 8->
Acum cu liceul pe cap.. ma gandeam ca nu prea mai merge sa fiu musafir.. si ca ar fi bine sa fiu arhitect.. am renuntat..
M-am decis sa fiu studenta.. si dupa ce numai sunt studenta vad eu ce sunt..:D

Dau mai departe la eQuilibru