luni, 22 octombrie 2007

sentimental

Ploaia asta care se prelinge pe geamurile ferestrei mele.. ma face sa fiu mai sensibila si sa ma gandesc ce frumos e cand stii ca cineva se gandeste la tine in timp ce priveste ploaia..
Postul asta se vrea a fi unul sensibil si induiosator.. asa ca.. haide sa vedem care sunt cele mai frumoase momete, situatii..
E frumos atunci cand
-cineva ma iubeste
-cineva ma accepta asa cum sunt
-simt ca am pe cineva aproape orice ar fi
-sunt inconjurata de prieteni
-am cu cine sa rad pana ma ia durerea de burta
-sunt indragostita
-iubesc
-rad
-simt
-vad frunzele cazand
-ii dau din punga mea de pufuleti un pufulete unui copil
-spun 'te iubesc'
-il sun inainte de culcare doar ca sa ii zic 'noapte buna' si apoi sa inchid
-ma uit la ploaie in timp ce ascult muzica :x
-cei pe care ii iubesc sunt fericiti
-sunt vara la mare si ma uit la rasarit
-sunt emotionata
-telefonul imi suna intr-un anumit fel.. semn ca ma suna cineva special
-simt ca sunt speciala pentru cineva
-primesc bomboane
-chiulim in grup si mergem si pierdem vremea hai-hui
-merg in parc si ma uit la copiii mici
-cineva ma apreciaza fara sa ma cunoasca.. :>..
-cineva ma subestimeaza fara sa ma cunoasca..
-mergem la piata impreuna si el imi cara plasa cu cartofi
-uit cartofii pe foc.. si nu se mai alege nimic de ei
-imi da sms sa imi zica ca ma iubeste
-ii dau sms sa ii zic ca il iubesc
-se sacrifica pentru mine
-ma sacrific pentru el
-sun si inchid dupa ce ii aud vocea
-suna si inchide dupa ce imi aude vocea
-ascultam muzica
-stam pe mess si barfim
-nu putem sa ne decidem asupra niciunui lucru
-vrem tot
-nu vrem nimic
-iubim

5 comentarii:

Anonim spunea...

:)

Anonim spunea...

frumos cum zici tu aici

Anonim spunea...

Daa ..
Cand ii dai lu' Andutsu un pufulete .. 2 , 3 .

Acelasi copil caruia ii plac pufuletii ,
Andu.

hybrid4u spunea...

i'auzi dom'le... altul care se inscrie la pufuleti. si credeam k eu sunt ultimul mohican din lumea pufuletilor...

julie... esti melancolica? iubesti?

juLie spunea...

linisteeee ce e galagia asta aici?.. voi chiar imi vreti pufuletii?..;))

@andutsu -insistent tu de felul tau.. vrei sa iti dau din pufuletii mei.. sa iti cumpar suc.. sa.. ce mai vrei?..:P.. stii tu andutsu.. pentru tine orice..:>
@hybrid4u -sunt melancolica..:(..nostalgii.. chestii.. vreau mare si soare..