miercuri, 10 octombrie 2007

hoho

Cica sunt la una din multele ore de info pe care le fac in fiecare saptamana.. v-am mai zis ca sunt la clasa aia cu multe ore de info pe saptamana.. sapte.. mai concret..
Tocmai am terminat doua ore de matematica si una de istorie.. si sunt.. putin multumita.. dar si nemultumita si revoltata.. >:).. Ne-a chemat cu caietul la matematica.. apoi ne-a scos la tabla si ne-a ascultat.. am luat noua.. in fine.. se putea si zece daca stau bine sa ma gandesc.. :-S..
whatever..


p.s. vreau de o saptamana aproape sa imi iau o bluzita.. am fost intr-o pauza la magazinul respectiv..si tanti aia era IAR in pauza de masa.. X(.. o sa insist mai incolo.. :D.. pauza urmatoare ma infiintez iar la usa magazinului.. :d..sper ca a terminat de mancat..

2 comentarii:

Elena Maria spunea...

in ce liceu esti? ;;)

Bafta cu bluzita,pana la urma o sta si aia intr-o zi fara sa manance,ca sa o prinzi si tu :))

juLie spunea...

pai un liceu normal.. doar ca am profil de matematica - informatica. intensiv informatica :D

nu mi-am cumparat-o.. am fost in pauza de dupa info.. si nu imi placu cum sta pe mine..